091220 - Fjärde advent

Godmorgon!
Vilken underbar morgon! Snö ute, kallt, härlig sovmorgon och en underbar frukost... Kanske inte riktigt så men man hade kunnat hoppas... Upp vid 7 för att tvätta, käkar penicilin så då får jag inte äta på minst en timme efter jag tagit tabletten så jag börjar bli tokhungrig. Ska väl ta och göra iordning en macka strax.

Har ni någongång ätit medicin? Jag antar att de flesta har det vid något tillfälle. Jag däremot har ätit det VÄDLGT mycket. Jag vet inte med er men jag läser alltid bipacksedeln innan jag börjar äta medicinen för att se vad man får och inte får äta ihop med den, vilka bieffekter man kan få osv. Ni vet att det alltid står att 1 av 100, eller 1 av 1000 eller 1 av 10000 får dessa bieffekter. Varför lyckas jag alltid dra på mig de minst troliga bieffekterna?? Varje gång. Just nu, gråter jag för ALLT. Jo jag vet att jag har lätt för att gråta i vanliga fall men just nu är det värre än vanligt. Stackars sambo säger jag bara. Och det är fem dagar kvar på kuren... Kul jul!! Det är bara en av alla bieffekter jag har men jag tänker inte berätta fler...

Nu är det dags att äta lite.
Hörs sen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback