091215 - ...

Oj, oj, oj vad det har snöat idag. Trodde inte att det var riktigt sant. Åh vad jag hade längtat efter att få leka i snön idag (ett av previliegerna med mitt jobb). Det är nog en av de roligaste sakerna som finns. Att bygga snögubbar, göra snölyktor, åka pulka/madrass och ha snöbollskrig. Åh så mysigt =)

Jag var inne och julpysslade på förmiddagen så tyvär fick jag inte leka av mig i snön. Imorron hoppas vi på =) Annars så utlyser jag en lekstund på lördag eller söndag för dem som vill. Lek i snön tills vi fryser. Då går vi in och fikar eller dricker varmt choklad eller nåt...



Snart ligger hela min familj med magsjuka. Syrran, svågern, systerdottern, nu mamma och snart säkert även pappa. Jag har träffat både mamma och pappa på kort tid här så jag hoppas verkligen inte att jag har blivit smittad. Det måste vara en av de värsta sjukdomarna man kan ha... Stackars Elsa. Jag lider verkligen med henne.

Nu är det strax dags att sova. Börjar tidigt imorron. Hoppas jag hittar bilen bara då snön fortsättar att dala ner från himlen...

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback