091214 - Jag ser det snöa, jag ser det snöa...

...det var väl roligt hurra!!!
Åh vad jag älskar när det kommer snö i december. Det har varit alldeles för varmt länge nu och det är inge kul. Jag vill ju ha snö så det verkligen känns som jul snart. Det är ju trots allt bara 10 dagar kvar nu... Gud vad sjukt fort tiden har gått nu. Nu har jag bara en vecka kvar att jobba innan det är dags för julledighet. Ska nog hinna med att baka lite mera innan julafton kommer. Jag önskar bara att jag hade lite bättre grejer att baka med. Det ska nog bli lite julgodis, matbröd och en och annan kaka... Jag fattar verkligen inte varför jag inte bakat mera sen jag flyttade hemmifrån. Jag tycker ju egentligen att det är skitkul.

Luciafirande på jobbet idag. Tänk vad alla är duktiga =) Man blir rätt trött efteråt bara. Skönt med en lugn hemmakväll  framför tvn/datorn då.


Härifrån kommer bilden...

Åhh vad jag älskar luciatider...

Hörs mera sen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback