091214 - Jag är kääär... (igen)

Japp, aha. Jag är så sjuktkär. Jag har hittat världens finaste klänning och jag bara älskar den. Blondinbella lottade ut sånna förra veckan och jag föll pladask. Tyvärr vann jag ingen, blev rikitgt ledsen faktiskt. Men idag vände det. Varje dag lottar nämligen Kenza ut saker från sin julkalender och idag kunde man vinna ett presentkort från Nelly.com. Så jag gick in på deras hemsida för att kika ut lite saker om man nu skulle vinna. Dömm av min förvåning OCH totalglädje när jag hittade min klänning. Åhh den är såå fin och jag vill verkligen ha den. Tyvärr kostar den 995:- så det är lite mer än vad jag har råd med. Men titta på den, den är så fin... Skulle vara toksöt på nyår =)

   
Visst är den sööt. Den finns både i svart och rosa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback