091212 - Fortfarande uppe...

Chockerande för alla som känner mig men japp, jag är fortfarande vaken. Kan nog ha att göra med att jag sov en bra stund på förmiddagen. Va upp en stund till grannen och kollade på Idol. Yeeeeaaahhh Erik vann!!! Men ursäkta mig men vad F A N  gjorde flickvännen uppe på scenen och gosar med honom mitt i direktsändning när han står och sjunger sin vinnarlåt. Jag brukar inte bry mig men så där gör man ju bara inte. Han tog upp pappan en snabbis på scenen, de kramades och sen gick pappan ner igen. Då springer flickvännen upp och kramar honom. Inget fel med det förutom att hon står kvar JÄTTELÄNGE och ska hålla på och gosa och kramas och bara va i vägen för honom medan han sjunger. Det är faktiskt hans stund. Han har vunnit denna tävling, inte hon. Hon borde ha gått ner direkt efter första kramen, inte försöka stjäla hans rampljus. Det verkade faktiskt som om han blev lite irriterad efter en stund och gick bort från henne. Tror ni att hon fattade?? Nepp, hon stod kvar, på scenen och såg allmänt ful ut... MAN GÖR INTE SÅ!!!!!!

 
Tyvärr hittade jag bara denna version, får se om jag hittar den med henne imorron. Är inte så säker på att den kommer att läggas ut eftersom det inte blev med Erik utan bara fokuserades på henne...

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback