091211 - Sista dagen...

Oj, jag var tvungen att titta på mobilen för att veta vilken dag det var idag. Har nog varit hemma alldeles för länge. Men idag är det sista dagen. Sen är det dags att jobba igen. Eller ja, det är ju helg i 2 dagar först, sen är det dags att jobba. Åh vad det ska bli skönt att komma tillbaka. Längtar faktiskt efter att få jobba igen. Det blir ju iof bara en veckas jobb innan det är dags för semester men iaf. Den här december blev inte rikitgt som jag hade förväntat mig om man säger så.

Vet inte riktigt vd dagen har i sitt sköte men det får nog bli något hyfsat lugnt. Jag är toktrött idag. Blir väl till att fortsätta med vänner-maratonet...


Hörs sen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback