091210 - Vinden har vänt...

Hoppas jag iaf. Tror att febern äntligen börjar ge sig, halsen känns lite bättre och energin börjar sakta men säkert komma tillaka. Tror att jag ska överleva även denna gång. Just nu sitter jag faktiskt med fönstret lite öppet så jag ska få in lite frisk luft på mig. Känns skönt att få höra lite från världen där utanför =) Synd bara att det åker någon slags soppmaskin eller nåt precis utanför som låter något fruktansvärt mycket. Dessutom har barnen i skolan här bredvid rast och har nog ganska kul låter det som för de skriker väldigt högt och mycket. Men man ska inte vara känslig, sånt är livet inne i stan...

Snart har halva december passerat och på söndag är det Lucia. Tyvärr känner jag knappt av det eftersom jag varit hemma typ hela december så jag har missat träningarna till vårt Luciatåg på jobbet. Lite sorgligt faktiskt. Detta var min favorittid på året förut när man hade en massa luciatåg och konserter just nu. Gud vad jag saknar det. Skulle verkligen vilja börja sjunga igen.

Kanske dags att börja fundera på att äta nåt snart. Magen börjar göra sig hörd...

Ohh jag kom precis på en bra sak med att ha feber.... Man får långa naglar. Visste ni att naglarna växer mycket fortare när man har feber än i vanliga fall. Jag som får så hög feber, får nög extra långa naglar...(hoppas jag, måste se nåt positivt) Långa har det blivit iaf. Kanske ska passa att ta hand om dem... Är inte så bra på det men man kan ju alltid försöka =)


Hörs sen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback