091209 - Tror jag...

Fortfarande sjukt här. Har fortfarande feber, fortfarande skit ont i halsen och tokless på att vara hemma. Har varit till doktorn på morgonen men inga streptokocker iaf. Får se vad de andra proverna säger. Är tokhungrig, men kan inte äta. Är toktrött, men kan inte sova. Är tokuttråkad, men kan inget göra...

Jag har istället suttit och hållit på med designen en stund iaf. Var trött på en där skrikiga designen men sen blev det bara messed up så det fick bli åter till en vanlig, tråkig men enkel design. Orkar inte göra några jätteansträngningar just nu. Funderar fortfarande på vad jag ska äta och  H U R ? Dags för en ny laddning medicin tror jag.

Har beställt lite julklappar till Elsa idag. Hoppas hon kommer att gilla dem. En utav klapparna skulle tom jag vilja ha...

Dags att återgå till Vänner-maratonet. Finns inte mycket mer att göra...
Hörs sen
Puss



Slänger in en bild på Måns...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback