091205 - Twiligt...

Fy vilken konstig, annorlunda och underbar film Twiligt är. Jag var jätteskeptisk till en början eftersom det var vampyrer i den. Jag hatar verkligen att titta på allt som skulle kunna vara läskigt. Så blir det när man är sjukligt mörkrädd... Men när vi skulle hyra film en gång så fanns det verkligen inget annat så jag sa att om den är för läskig så lägger jag mig och sover istället. Men den är fängslande. Från första stunden. Man kan liksom inte sluta titta och när den är slut vill man bara ha mer... Ännu har jag inte sett New moon för jag hade förtränkt hur bra jag tyckte att första filmen var. Sen de där ögonen som bara gör att man vill drunkna i dem för att hoppas på att han skulle rädda mig =)

Igår hade vi pysselkväll hemma hos Elin och det var verkligen mästerligt förberett. Det fanns massor med gott att äta och massor med pyssel till dem som inte hade tagit med sig eget. Mycket bra gjort Elin!!! Jag hade tagit med mig tomtar som skulle målas och julgranskulor som man hade glitter på insidan. De blev rikigt fina faktiskt. Är riktigt nöjd med tomtarna också. Även om jag bara gjorde 4 av 10. Julmusiken sprutade ur högtalarna också så jag tyckte iaf att julstämningen var på topp.

Idag har det varit ganska lugnt. Sovit mycket(för jag blev jättetrött efter igår) och tagit en tur till STHLM och hämtat sambons väska som han glömt på jobbet...

Nu är det snart dags att gå och sova tror jag, börjar bli riktigt trött igen. Är nog inte helt återställd iaf...
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback