091202 - Tredje i rad...

Yey, tredje dagen i rad som jag skriver nu. Känns riktigt bra. Jo jag vet att alla andra skriver typ 5 ggr/ dag och jag gjorde också det ett tag i min förra blogg men just nu är jag glad att jag har kommit igång igen. Känns stort för mig!!

Idag är det den 2:a december och jag har namnsdag. Jag har inte avslöjat detta för så många men mitt andranamn är Beatrice. Därav namnsdagen. Mamma och pappa har iaf kommit ihåg mig och av min faster fick jag ett kort redan igår. Så syster och sambo....ni har fortfarande 6 timmar 19 minuter på er...Hehe

Nu känns det att julen är på ingående. Vi har börjat träna Luciasånger på jobbet, ljusstakarna har kommit fram, likaså julegrisen och jag har inhandlat pysslet till pysselkvällen hos Elin på fredag. Det blev riktigt mysigt här hemma. Synd bara att det inte var varmare bara. Här inne alltså. Eftersom det är så kallt ute så har inte pannan i huset hunnit med att värma upp så det är riktigt kallt faktiskt. Dags att krypa ner under fällen starx och koka en kopp té.

Helt underbart med lite kyla äntligen. Och SOLEN tittade fram idag. Allting känns så himla positivt bara solen vågar visa sig. Att man dessutom slipper all lera och regn gör ganska mycket till. Då struntar man verkligen i att det är 4 cm tjock is på rutan när man kommer ut till bilen som inte har rullat sen i fredags... Att fläkten nu fungerar gör ju det hela ännu trevligare =)

Cic kommer över här om en stund för att kolla på Gray´s anatomy och käkar chokladbollar...Bäst du skyndar dig Cic innan de tar slut =)

Hörs sen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback