100625 - TREVLIG MIDSOMMAR!!!

Glad midsommar på er kära vänner!!
Hur ska ni fira idag?? Jag ska till Timmie och Linda och käka och mysa och det ska bli mycket trevligt. Det blir nog inte jättehärjigt eftersom vi ska på bröllop imorgon, men god mat och gott att dricka blir det iaf.



Nu hoppas vi bara på fint väder under dagen idag. Jag var inne på klart.se där de nästan alltid har rätt och det såg mycket lovande ut, både idag och imorgon. Då tänkte jag: Fan vad skönt att det inte blev regn dessa 2 dagar. Ungefär samtidigt som jag tänkte så kom vädret på tv4 igång och visade en helt annan bild av helgens väder. Så vilken ska man tro på?? Den som lovar sol eller den som lovar regn??


Bildkälla

Jag hoppas att ni får en super trevlig dag idag och fira försiktigt =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback