100619 - SKA VISST PÅ BRÖLLOP...

Tydligen är det stor planering inför ett bröllop och även som bröllopsgäst krävs det stor planering inför klädvalet och bröllopspresenten. Man brukar få inbjudan ett par månader innan för att man ska hinna vika dagen och fixa allt som behöver fixas....

Men vad gör man när man får inbjudan EN VECKA INNAN???? Jag blev heelt paf igår när jag fick inbjudan. Det är min underbara kusin och fästman som äntligen ska gifta sig efter många år tillsammans. Först blev jag skitglad när jag fick inbjudan. Sen såg jag datumet... WHAAAATTTT??? Om en vecka... Haha det är kusinen i ett nötskal =) Aja jag börade direkt komma på vad jag skulle ha på mig. Jag fick ett lättnande sms om att så länge vi hade kläder på oss så fick vi ha vad vi ville. Men vad ska jag då ha??

Jag har väl iof ett par klänningar i garderoben men ingen som jag känner att jag verkligen vill ha då. Dessutom blir det utomhus så det måst vara något jag inte fryser i om det blir kallt. Så imorgon blir det till att gå ner på stan och shoppa. Tydligen ska de ha en jättefin klänning på MQ som jag måste titta på så ni får veta mera imorgon om jag hittat nåt....


Bildkälla

ÅTERIGEN ETT STORT GRATTIS TILL KUSIN LENA OCH HENNES MATS =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback