100615 - Ursäkta...

Okej jag ber om ursäkt för det föregående inlägg men jag är verkligen skitarg. Jag vill inte gå in på vad det gäller men jag kan lova att det är allvarligt. Jag är verkligen inte den som blir riktigt j***a förbannad utan anledning, det vill jag lova.

Dagen har varit supermysig och vädergudarna har verkligen varit på vår sida. Några stänk kom det precis när vi skulle åka hem, annars har solen lyst. Nu vill jag lova att jag är riktigt trött och jag fick kämpa för att inte somna på bussen hem. Inte sitta för bekvämt eller sluta prata =)

Nu blir det Ugly Betty och sen väntar sängen. Jag har ju varit uppe sedan 10 över 4 så det börjar verkligen kännas.

God natt gott folk

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback