100615 - SKANSEN, HERE WE COME...

Godmorgon på er alla ni lyckostar som fortfarande får sova!
Här har vi (läs: jag) varit uppe snart en timme redan för att hinna med allting som ska göras innan det är dags för jobbet. Jag har brett mackor, packat, ska snart leta fram kläder och kollat på väderutsikterna för dagen. Som det ser ut just nu ska ska det vara superfint väder fran till klockan 15. Då skulle det börja regna så smått. Så det bådar ju gott för våran del =)

Uppdatering på tummen då: Jag kan nu röra den men den gör fortfarande skitont så ett bandage får den lugnt vila i idag. Sen blir det nog till att ta med sig stödskenan till den andra handen, bara ifall att...

Nej nu måste jag dra.

Ha en mycket trevlig dag, för det tänker jag ha.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback