100614 - SOM OM JAG INTE REDAN HADE ONT...

Hej på er!

Ni fattar inte hur sjuukt irriterad jag är på mig själv. Hur lyckas jag varje gång?? Som ni alla vet så har jag ont i mina handleder, händer osv. Det är illa att jag hela tiden måste tänka på hur jag använder händerna och hur jag belastar dem för att inte få mera ont. Idag på jobbet skulle jag sätta mig ner på golvet och tog stöd med handen bakom ryggen för att komma ner. På något sätt lyckas jag halka till, lägga hela min tyngd på vänstertummen så hela tummen knakar och jag bryter ihop. Det gjorde så himla ont att jag knappt kunde andas, än mindre hålla tårarna borta. Så när Lena kommer in och frågar om vi hade det mysigt så kunde jag inte annat än svara nej och nästan börja gråta igen. Lena undrade om jag kunde röra på tummen. "Ja, det kan jag" svarar jag och rör lite på nageln hehe. Vi kunde inte annat än skratta åt enländet, gå och linda skiten hårt och ta några smärtstillande... Fan vad jag är duktig. Så nu blev jag handikappad igen...

Det känns lite bättre nu och jag hoppas att det blir bättre snabbt eftersom vi åker till Skansen imorgon. Inge vidare kul att gå runt där och ha ont hela tiden. Det blir till att linda och äta smärtstilande imorgon också så ska det nog gå bra.

Det påminde mig om att jag nog måste packa det mesta idag redan eftersom jag börjar redan klockan 6 imorgon. Jag får kanske bre smörgåsarna imorgon men resten behöver förberedas. Så det får nog blir till att skippa Norska Hollywoodfruarna idag annars kommer jag aldrig att komma i säng...

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback