100610 - Fy faan vad jag har gråtit...

...och jag tror jag skakar än. Hela jag är so messed up och jag vet inte vad jag heter knappt....

Jag har nu ÄNTLIGEN sett sista avsnittet av Gray´s anatomy. Efter att ha försökt bra länge igår var det bara att ge upp för att gå upp extra tidigt idag istället. Jag tror inte att det var så många som försökte titta på det vid 05.30 för det gick snabbt att ladda upp sidan idag. Jag kan lova att jag har suttit på nålar i en timmes tid, tårarna har runnit och hjärtat har tagit några extra slag. Nej jag lovar att inte säga nånting om vad som hände för dem som är duktiga nog att vänta till på Onsdag (jag hade inte riktigt de karraktären idag tyvärr). Nu vet jag bara inte huur jag ska orka vänta till i höst när nästa säsong sätter igång. Men men nu har jag ju liksom inget val...

Jag ska försöka ta mig samman och göra mig iordning för arbete om en liten stund. Jag skulle nog egentligen behöva tvätta håret, men jag vet inte om jag hinner det nu. Vi får se.

Ha en bra dag allihopa.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback