100609 - DAGEN SOM BARA FÖRSVANN....

Tjena tjena!!

Vart tog denna dag vägen?? Jag fattar bara inte. Först tyckte jag att den gick jättelångsamt, så långsamt att jag tom passade på att somna om en stund imorse för jag hade massor av tid till det. jag hann tom stanna på Ica Maxi för att köpa spolarvätska till bilen. Sen hamnade jag i en blåskontroll precis utanför jobbet. När jag blivit stannad upptäckte jag att det var en gammal klasskompis som var polisen.Skitkul att ses, Haha hade liksom inte tänkt mig att träffa honom där en onsdagsmorgon. Så vi stod och pratade en bra stund innan jag var tvungen att fortsätta de sista 50 metrarna till jobbet så jag inte skulle bli sen. Även nu hade jag massor med tid öven och hann sitta ner och prata med jobbarkompisen innan det var dags att börja.
Resten av dagen fortsatte likadant där en minut kändes som 2 minuter. Ibland har man sånna dagar.

Sen hände det något. Det kan ha varit i samband med att jag kom till stallet eller nåt. Fast, nej inte där heller för där kändes det som om jag hademassor av tid även där.

Jag hann tom tvätta bilen på vägen från stallet. Den blev mycket fin =) Det var välbehövligt kan jag säga för alla träd fäller sitt pollen samtidigt och alla har siktat in sig på just MIN bil... Den var gul och kladdig, men nu är den röd och blank igen.

Sen åkte jag förbi affären och hämtade ut mitt paket från Bubbelroom (bilder kommer sen) och sen åkte jag hem. Sen sa det SVISH.... och klockan var 21. Vart tog all tiden vägen?? Klockan var ju ingenting nyss och helt plötsligt 21...

All den "extra"tiden som jag hade imorse, blev det minus på tidkontot så den tiden skulle tas från kvällen???


Jag fastnade precis i Gray´s anatomy och jag måste bara titta på nästa avsnitt redan nu på kanal5play. Jag skakar hela jag. Jag kan bara inte vänta...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback