100608 - Ledig eftermiddag...

Hej hej!

Hur har eran dag varit? Jag har ju som sagt varit hos tandläkarnen idag och det känns riktigt bra. Det är alltid nervöst när man ska dit även om man försöker sköta tänderna ordentligt. De kan ju hitta en massa hål som jag inte har känt av ännu. Men icke idag, full pott fick jag. Känns bra till nästa år då...

Jag skulle egentligen bara hem och äta lite innan det var dags att åka tillbaka till jobbet för möte. Men precis när jag kom hem fick jag veta att mötet blivit uppskjutet så jag fick helt plötsligt en massa ledig tid. Hehe vad ska man göra med all denna tid då?? Alltid något, läsa lite kanske...

Nej nu måste jag åka och hjälpa min faster.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback