100607 - Sommar = dåligt bloggande...

Hej på er!

Sorry att det är så dåligt med inlägg på bloggen just nu men just nu har jag ingen lust att blogga. Eller inte ens sitta vid datorn. Det ända jag har lust med är att sitta i solen eller soffan med en bra bok och bara njuta av livet. Sån blir jag när det nalkas ledighet, sommar och sol. På en sommar kan jag sluka säkert 6-7 böcker på 4 veckor. Det är verkligen inga problem... Detta medför då att jag är rätt tråkig och dåliga uppdateringar blir det här. Jag hoppas att ni förstår. Om ni lovar att vara förstående så lovar jag att försöka komma ihåg att mobilblogga bättre =)

Tack för att just du följer mitt liv....


Kommentarer
Postat av: Annika kusinen

är det en klänning du har på bilden? jättefin ju =) vart har du köpt den? Kram

2010-06-07 @ 21:24:01
Postat av: Ellinor

Ja det är faktiskt en långklänning som jag köpte på Cubus för drygt ett år sedan =) Jag gillar den supermycket. Kram

2010-06-08 @ 16:26:15
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg.se/
Postat av: Annika kusinen

Ja, den ser ju riktigt fin ut =) Dom har en hel del bra kläder, har shoppat loss där lite inför sommaren he he..

Ha d bra. Kram kram

2010-06-08 @ 19:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback