100606 - GRATTIS SVERIGE!!!!

Trevlig nationaldag på er allihopa!



Visst har vi fått ett underbart väder att fira i. Det är härligt =) Igår hamnade vi i rivningsbranchen. i åkte förbi hos Happe och då höll de på att riva hans garage (det sk bli ett nytt) så vi stannade där och sambon gav sig direkt in i rivningen. Eftersom jag har ont så vågade jag inte riskera några na skador så jag passade Manne istället. Det var mycket mysigt det också. Vi satt på gården och lekta med gruset =) Kastade gruset i en hink, la det på ett par byxor och i en plastmugg som man kunde skaka...hehe

Lite god grillad mat blev det också där. Tack så mycket Linda för att du hade köpt så mycket att vi också fick smaka =) Grillat kött och potatissallad...

Idag skulle vi upp och tvätta som vanligt. När jag äntligen lyckats få upp både mig och sambon ur sängen kom jag på att tvättmedlet tog slut förra veckan och vi hade inte köpt något nytt så det var bara att slå oss ner i soffan tills Ica öppnade vid 8. Jag lyckades somna om och vaknade inte när sambon kom tillbaka, när han gick ner i tvättstugan eller när han lagade frukost. Jag var verkligen helt borta och orkade inte ta mig upp ur sömnen längre än kortare stunder. Tillslut vaknade jag till igen och försökte få i mig lite frukost som inte smakade något (jag har tappat matlusten helt tror jag) innan jag hamnade här. Jag ska iväg till Happe idag igen och vi ska fixa rutan på sambons bil som inte sitter fast som den ska. Sen får i väl se vad som händer. Gärna lite tid i solen skulle vara mysigt...

Ha en trevlig dag
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 17:21:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback