100604 - GRAPPA...

Hej på er!

Idag har det verkligen inte varit min dag. Jag har mått skit både fysiskt och psykisk och jag har inte pallat med någoning alls. Skitjobbigt och folk i min närhet har säkert tyck att jag var skitjobbig också men jag kan liksom inte hjälpa det. Det är som om en ridå släpps ner famför mig och jag klarar ingenting. Jag kan knappt stå upp, för det känns som ett alldeles för jobbigt projekt. Fuck, varför kan jag inte bara få må bra?? Varför kan jag inte få känna mig normal, som alla andra??

Idag ska vi ner på Grappa och sitta på uteserveringen och bara ha det mysigt. Det känns som om jag verkligen behöver det just nu. Att bara få vara bland nära och kära. Härligt att det är så himla fint väder också. Tydligen ska det fortsätta vara så här fint hela helgen och det gillar vi. Ibland känns det som om det alltid regnar så fort man är ledig.

Nu tänker jag äta lite pannkakor som blev över från igår.

Ha en trevlig kväll =)

Puss


Detta är när jag håller Elsa för första gången. På söndag är det dags att träffa den senaste nykomlingen i familjen =)


Kommentarer
Postat av: Annika kusinen

Låter inte som att du mår någe vidare =( Ta hand om dig kusin, här kommer en stooor kram.

2010-06-05 @ 07:47:09
Postat av: Ellinor

Tack så jättemycket kusinen =)

2010-06-06 @ 11:28:20
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback