100603 - Sleeping beauty...

Hej på er!

Tror ni jag är något rastlös eller? Jag kom hem för 2 timmar sedan och hittade sambon sovandes i sängen. Jag försökte väcka honom för det är en hel del vi skulle hinna med nu under kvällen, handla, planera lördagens bravader hos Timmie osv osv. Men jag fick nästan liv i honom men så fort jag gick därirån somnade han om och sover fortarande. Och jag kan inte väcka honom.... Vad ska jag göra?? Nu känns det nästan dumt att väcka honom för han kommer aldrig att kunna sova ikväll. Är det då bättre att han får sova till imorgon då?? Men tänk om jag låter honom sova och han vaknar vid 9 och inte kan somna om... Iof så spelar det ingen större roll för han är ledig imorgon (eller ska jobba 1 timme ungefär). Åhh jag börjar bli jättehungrig...

Nepp det blir till att väcka honom nu!!!

Njut av solen gott folk =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback