100601 - STYRKETRÄNING...

Det blev inte mycket cykling idag. Min kropp hade verkligen ingen energi alls för det så istället blev det ett ordentligt styrketräningspass. Så gott jag kunde iaf. Jag tränade lår, nedre och övre magmuskler, rygg, vader, armar osv. Det kändes riktigt bra faktiskt och det är skönt att jag har kommit igång så mycket nu.
Jag tänker även på vad jag äter. Jag lagar mat med mindre salt (vilket är ett STOORT steg för mig), jag har nästintill halverat storleken på mina måltider (jag åt mer än en karl förut så det är ingen fara), äter mycket mera grönsaker och inget onödigt sött... Jag känner mig riktigt duktig faktiskt och jag är inte ens sugen på att byta tillbaka vanorna igen.

Nu blir det nog en dusch och sen lite läsning innan jag ska sova. Jag måste ju vara utvilad inför imorgon. Wish me luck =)

Puss


Kommentarer
Postat av: Ela

Bara så du vet... så läser faktiskt jag din blogg!

2010-06-01 @ 22:12:25
URL: http://mikaelajamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback